Din Plads > Ombygninger

Hvad vejer jeres syncro (netto)?

(1/1)

Jens Flensborg:
Jeg var her til morgen til syn i Tyskland og når der her i landet er tale om totalombygning, så skal alle ting være på plads. Det kaldes Wohnmobilzulassung (WoMo) Sonderkraftfahrzeug ...

Så jeg smuttede til vejning af syncroen og den vejer nu 1.960 kilo netto med 20 liter diesel og 20 liter vand i tankene. Den har Futura hævetag og California interieur med porta, dog ingen gastank under bussen.

Der er en eller anden fidus med forsikring og afgifter i Tyskland med WoMo over 2,8 til 3,5 tons ...

Hvad vejer jeres busser netto? (syncro)?

poot:
Vi vejede freja i kampklar tilstand engang, 1750 kg :-)   og så skal du vel bare lægge eekstravægten for en syncro til.
Poul

jbjerrum:
Røde Mor vejer ca 1850kg med fuld sprinklerbeholder og tømt askebæger. Brændstofmåleren virkede ikke ved vejning og der var kun 3 tomme flasker af plast og cigaretter af light-typen (16stk.) - lighteren var halvfuld (halvtom)... ;)

Jens Flensborg:
Tak Jeppe, det lyder fint. Vores Ironman har hævetag Futura (60 Kilo) og California Westfalia interieur (uden køleskab uden gastank) måske 100 kilo ekstra til det ... og der var kun 15 liter diesel i tanken ...

Den har walkie med antenne, det er lidt ekstra kilo ...

og 3 kilo madpakke til survival og tømt og renset porta (!) og 15 liter drikkevand ... og 3 bilmagaziner ... 1.960 kilo netto

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version