T3Klub Danmark > Ris og Ros

Medlemsnummer

<< < (2/7) > >>

jbjerrum:
Jeg synes at det er fint med vilkårlige numre og har ikke personligt forhold til et nummer. Vi har vist prøvet den menneskelige faktor i relation til medlemshåndtering... Men måske nogle mener at lavere nummer giver højere status...?? ;)

Hinze:
jeg synes da, der var et fint brev med, der forklarer ændringen; Personligt bliver jeg ikke opstemt med et lavt nummer; eller højt for den sags skyld. T3Klub Danmark handler da om T3'ere  ::)

Jens Flensborg:
Sælger mit nummer, vil gerne have et hemmeligt nummer  8)  helst et medlemskort der ligner tysk BINGO kupon, noget jeg rubber væk når jeg virkelig skal kigge på det nummer. Sikke noget fis, det der nummer betyder intet for mig.

Nummer tombola til Fyn13 - gevinst 1 års gratis hemmeligt nummer og en flaske rødvin (uden nummer), dog med inhold.

Måske kunne man farve medlemskortet:
rød = loverboy
sort=racist
hvid=skattesnyder
gul=gay
grøn=tøsedreng
blå=fulderikker
pink=BARBIE
transparent=mangler evner
hul i kortet=snigskytte
pletter på kortet=bruges som T3 værktøj (min favorit)

Hasse@ I have no number in IG 16, no number in LLE-Kartei and no number in my veteranbilklub where I am president, that numberproblem is not a problem here where I live, perhaps other people have a problem with that, we never have this problems.

Hasse:
När jag tittar i medlemslistan är det 67 medlemmar i klubben hur kan någon då få medlemsnummer 173?????  Är det så att det finns hemliga medlammar eller är vissa medlemsnummer sparade åt speciella personer ;)

Jens Flensborg:
173 = 173 kilo?
Perhaps it is discremination?
or 1+7+3=11 but 11 is the number of one another member, we must make some tricki triks for alle members to have the same numbers?!
My favorit number is 4711, its "Kölnisch Wasser" I put it in the watercoolingsystem when I will have some speciel smell in the kabin ... Girls takes Muschi Up, that makes men more sensibel on driving ...

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version